zondag 18 maart 2012

Op de valreep...

Op de site van TeddyBo staat een challenge waar ik wel aan mee wil doen, alleen is vandaag de laatste dag. Ik ben de hele middag aan het knutselen geweest en vanavond nog foto's gemaakt bij lamplicht. De kwaliteit is dan ook niet optimaal. Bij de challenge kun je kiezen uit een bepaald "menu":

Starter - Green and Cream - blue and cream - Pink and cream
Main - Flowers - Butterflies - Buttons
Dessert - Lace - Ribbon - stitching (real or faux)
Coffee - Charm - tag - glitter

Uit elke rij kies je 1 onderdeel die je in je kaart verwerkt. Ik heb gekozen voor: groen en creme / vlinders / lint en tag. De basis van de kaart is uitgesneden met de Silhouette. Het papier is van Bo Bunny en de stempel van TeddyBo is ingekleurd met Derwents.




























Op de achterkant van de kaart kan ik in de cirkel onze namen schrijven.


15 opmerkingen:

  1. Hi Wow I do love this it's super gorgeous! I love the design and your Bea !! These are one of my favourite design paper collections too ! So pretty !Every bit is perfect !inside and out ! Thanks for joining us in the menu challenge at Teddybo ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just perfect!!
    What a beautiful card you have made Willy. The colours, papers and design is fantastic. Thanks for joining us for dinner at the Teddy Bo restaurant ;)
    Hugs, Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk maar hij is prachtig geworden .erg leuk zo net die 50

    succes met de challenge

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! elk detail tot in de puntjes uitgewerkt!

    Ik wens je veel succes met de challenge!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow absolutely stunning - fabulous idea - thanks so much for sharing with us at Teddy Bo
    Hugs
    Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh WOW WOW WOW!!! What a perfect card! I love the papers and the beautifully cvoloured Teddy Bea.
    Thanks for sharing it with us at Teddy Bo's challenge.
    Love Clairebears x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Willy,daar heb je wel tegen moeten werken,maar het resultaat is geweldig!Vind de kleuren erg mooi.
    Ik ga weer proberen mijn berichtje te plaatsen, op de één of andere manier krijg ik het bij jou steeds in tweevoud!Suc6 met de challenge.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh that is just sooo stunning!! Love your card! =)

    Thanks for joining us at TeddyBo!
    Hugs Maritha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart Willy!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een super mooie en heel originele kaart!! Heel leuk met de 50 en een schattige beertje! Geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, als deze kaart niet wint dan weet ik het ook niet meer!!
    Wat is dit super, super mooi Willy!! Inderdaad heel origineel en heel schattig ook nog!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op de valreep is een succes,gefeliciteerd...Overall Winner!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dit is een hele mooie kaart...die 50tiger mag zich gelukkig prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Willy

    Via via ben ik op je blog terecht gekomen (ben gelijk volger geworden). Je maakt erg mooie kaarten. De vintage styl vind ik erg mooi, maar deze kaart is ook super.

    Groetjes Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé Willy !
    Ik mis je al een tijd op het SNN-forum ,maar via via kwam ik hier op je blog terecht. Mooie kaart heb je gemaakt.En tja...50 ..wij moeten er aan geloven he,dit jaar .. Er staan trouwens veel meer mooie dingen op je blog.
    Ik ben volger geworden en kom gauw weer eens langs hier !
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen